Zasady zwrotu kosztów

Mamy 30-dniową politykę zwrotów, co oznacza, że masz 30 dni od momentu otrzymania przesyłki na zgłoszenie chęci zwrotu.

Aby zakwalifikować się do zwrotu, produkt musi być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś/otrzymałaś – nieużywany, nieprany, bez śladów noszenia, z oryginalnymi metkami i w oryginalnym opakowaniu. Konieczny jest również paragon lub potwierdzenie zakupu.

Aby rozpocząć proces zwrotu, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem:
valeriebutik1@gmail.com

Jeśli zwrot zostanie zaakceptowany, nasz zespół obsługi klienta przekaże Ci dalsze instrukcje, w tym adres do odesłania paczki oraz sposób odesłania przesyłki.
Przesyłki odesłane bez wcześniejszego kontaktu z obsługą klienta nie będą przyjmowane.

W sprawie jakichkolwiek pytań dotyczących zwrotów możesz zawsze napisać do nas na:
valeriebutik1@gmail.com


Uszkodzenia i problemy

Po otrzymaniu zamówienia prosimy o jego dokładne sprawdzenie.
Jeśli produkt jest uszkodzony, wadliwy lub otrzymasz niewłaściwy artykuł, skontaktuj się z nami niezwłocznie, abyśmy mogli ocenić sytuację i zaproponować odpowiednie rozwiązanie.


Wyjątki / produkty niepodlegające zwrotowi

Niektóre rodzaje produktów nie podlegają zwrotowi, na przykład:

  • produkty szybko psujące się (np. żywność, kwiaty, rośliny),

  • produkty spersonalizowane lub wykonywane na zamówienie,

  • niektóre produkty z kategorii higiena osobista i kosmetyki,

  • materiały niebezpieczne, łatwopalne płyny lub gazy.

Jeśli masz wątpliwości, czy dany produkt kwalifikuje się do zwrotu, skontaktuj się z nami przed odesłaniem paczki.

Niestety nie przyjmujemy zwrotów produktów zakupionych w promocji (sale) ani kart podarunkowych.


Wymiany

Najszybszym sposobem na wymianę produktu jest:
odesłać aktualnie posiadany produkt (zgodnie z naszą procedurą zwrotu), a po zaakceptowaniu zwrotu – złożyć nowe zamówienie na wybrany rozmiar/model.


14-dniowy okres odstąpienia od umowy w Unii Europejskiej

Niezależnie od powyższego, jeżeli zamówienie jest wysyłane na teren Unii Europejskiej (w tym Polski), przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania produktu, bez podawania przyczyny.

Podobnie jak wyżej, produkt musi być w takim samym stanie, w jakim został dostarczony:
nieużywany, nieprany, z metkami i w oryginalnym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu.


Zwroty środków (refundacje)

Poinformujemy Cię, gdy tylko otrzymamy i sprawdzimy Twój zwrot. Następnie damy Ci znać, czy zwrot pieniędzy został zatwierdzony, czy odrzucony.

Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, środki zostaną automatycznie zwrócone na Twoją pierwotną metodę płatności w ciągu maksymalnie 10 dni roboczych.
Pamiętaj, że zaksięgowanie zwrotu przez bank lub operatora karty może zająć dodatkowy czas.

Jeżeli minęło więcej niż 15 dni roboczych od momentu zatwierdzenia zwrotu, a środki wciąż nie dotarły, skontaktuj się z nami:
📧 valeriebutik1@gmail.com