Polityka wysyłkowa

Polityka Wysyłki – Valerie Butik

Czas realizacji zamówienia:
Zamówienia są przetwarzane w ciągu 1–3 dni roboczych (od poniedziałku do piątku). Po przetworzeniu zamówienie zostaje przekazane firmie kurierskiej i przygotowane do wysyłki.

Czas dostawy:
Szacowany czas dostawy wynosi 4–8 dni roboczych, a wysyłki realizowane są od poniedziałku do piątku.

Kraje wysyłki:
Niniejsza polityka wysyłki dotyczy zamówień dostarczanych na terenie Polski.

Koszty wysyłki:
Wysyłka jest całkowicie darmowa. Valerie Butik pokrywa wszystkie koszty wysyłki — bez minimalnej kwoty zamówienia.

Śledzenie zamówienia:
Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem oraz numerem przesyłki, abyś mógł/mogła śledzić swoją paczkę.

Anulowanie zamówienia:
Jeśli chcesz anulować zamówienie, skontaktuj się z nami pod adresem valeriebutik1@gmail.com zanim zamówienie zostanie wysłane.
Przetworzymy anulowanie i dokonamy pełnego zwrotu na pierwotną metodę płatności.

Po wysyłce anulowanie nie jest już możliwe — w takim przypadku należy skorzystać z procedury zwrotu.

Uszkodzenia podczas dostawy:
Prosimy o sprawdzenie przesyłki po jej otrzymaniu. Jeśli zauważysz jakiekolwiek uszkodzenia, skontaktuj się z nami natychmiast, podając opis oraz wyraźne zdjęcia uszkodzeń.
Zorganizujemy zwrot, wymianę lub zwrot pieniędzy — zgodnie z Twoją preferencją.

Opóźnione zamówienia:
Jeśli Twoje zamówienie nie dotarło w maksymalnym czasie dostawy (11 dni roboczych), bardzo przepraszamy.
Opóźnienia mogą wynikać m.in. z trudnych warunków pogodowych lub okresów świątecznych. Prosimy o odczekanie dodatkowych 2 dni roboczych.

Jeśli po tym czasie paczka nadal nie dotarła, skontaktuj się z nami, a pomożemy w jej odnalezieniu.

Kontakt z obsługą klienta:
W przypadku pytań dotyczących zamówienia lub wysyłki, skontaktuj się z nami:

📧 E-mail: valeriebutik1@gmail.com

Godziny pracy obsługi klienta:
Poniedziałek – Piątek: 9:00 – 17:00
Sobota i Niedziela: 9:00 – 14:00